تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا

راههای ساده و موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا :


– ترس گروهی :


ترس باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و پذیرش انواع بیماریها میشود.


– بهداشت شخصی :


*بدلیل اینکه این ویروس ماهیت لیپید یا چربی دارد ،شستشوی مرتب دستها و بدن و رعایت اصول بهداشت فردی یکی از بهترین راههای مقابله با این بیماریست.
*حتما در هنگام عطسه و سرفه جلوی دهان خود رابا دستمال کاغذی بگیرید.
*قرقره آب نمک و یا آب سرکه ولرم محیط گلو را پاکسازی میکند.
*از حضور در اماکن ورزشی و مکانهای شلوغ اجتناب نمایید.
*ضدعفونی لوازمی که بصورت روزانه از آنها استفاده میکنید مانند کیبورد -گوشی تلفن –موبایل –دسته کلید -فرمان اتومبیل –عینک -دستگاههای ورزشی پارکها و…


– ارتباطات اجتماعی :


دست دادن ، بغل کردن ،بوسیدن ، عدم رعایت فاصله کمتر از نیم مترمیتواند به انتقال ویروس از افراد بیمار و یا ناقل کمک کند.

– خوراکیهای مناسب:
مصرف یک حبه سیر بصورت ناشتا با آب و جویدن دو عدد گردو پس از آن ،انواع میوه ها و سبزیهای حاوی ویتامین C ،عسل و ادویه جات گرم مانند زنجبیل ،دارچین ،زردچوبه سیستم ایمنی بدن را در مقابل حمله ویروسها مقاوم میکند.


-خندیدن :

خندیدن دو مینویی از رویدادهای گوناگون را در سیستم تنفسی ،عصبی ،عضلانی ،لنفاتیک.گردش خون ،غدد درون ریز و سیستم ایمنی فعال میکند. که یکی از نتایج شگفت انگیز آن افزایش چشمگیر قدرت سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماریهاست.


-مراقبت از اطرافیان :
مواظبت از کودکان و سالمندان وظیفه همگی ماست .تا رفع انتشار ویروس از بوسیدن و بغل کردن ایشان خودداری کنیم.علاقه خود را با توجه کردن به سلامتیشان نشان دهیم.

با توجه به نزدیک بودن نوروز ، مرکز به نگار برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ازدحام ،افراد را بصورت جداگانه در یک تایم مشخص پذیرش نموده.

استفاده از لوازم یکبار مصرف شخصی واسپری های ضدعفونی ،استریل کردن هر دستگاه پس از انجام کار را در برنامه پرسنل خود الزامی کرده است.

تهیه شده توسط: صنایع غذایی آتا

Posted in: Public News

Leave a Reply

سئو سایت مستر وب سئو
en_GBEN