تقوية جهاز المناعة الجسم للقضاء على فيروس كورونا

راههای ساده و موثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا :


- الخوف الجماعي :


الخوف يضعف جهاز المناعة ويسبب الإصابة بمجموعة متنوعة من الأمراض.


- النظافة الشخصية :


*بدلیل اینکه این ویروس ماهیت لیپید یا چربی دارد ،شستشوی مرتب دستها و بدن و رعایت اصول بهداشت فردی یکی از بهترین راههای مقابله با این بیماریست.
* عند العطس أو السعال ، تأكد من تغطية فمك بمنادیل ورقية .
* الغرغرة بالماء والملح أو بالخل الفاتر ينظف الحلق.
* تجنب الحضور في الأماكن الرياضية و الأماكن المزدحمة.
*ضدعفونی لوازمی که بصورت روزانه از آنها استفاده میکنید مانند کیبورد -گوشی تلفن –موبایل –دسته کلید -فرمان اتومبیل –عینک -دستگاههای ورزشی پارکها و…


- العلاقات الإجتماعية :


المصافحة ، المعانقة ، التقبيل ، عدم مراعاة المسافة أقل من نصف متر ، يمكن أن يساعد على نقل الفيروس من المرضى أو الناقلين .

- الأغذیة المناسبة :
مصرف یک حبه سیر بصورت ناشتا با آب و جویدن دو عدد گردو پس از آن ،انواع میوه ها و سبزیهای حاوی ویتامین C ،عسل و ادویه جات گرم مانند زنجبیل ،دارچین ،زردچوبه سیستم ایمنی بدن را در مقابل حمله ویروسها مقاوم میکند.


- الضحك :

خندیدن دو مینویی از رویدادهای گوناگون را در سیستم تنفسی ،عصبی ،عضلانی ،لنفاتیک.گردش خون ،غدد درون ریز و سیستم ایمنی فعال میکند. که یکی از نتایج شگفت انگیز آن افزایش چشمگیر قدرت سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماریهاست.


- العنایة بالآخرين :
مواظبت از کودکان و سالمندان وظیفه همگی ماست .تا رفع انتشار ویروس از بوسیدن و بغل کردن ایشان خودداری کنیم.علاقه خود را با توجه کردن به سلامتیشان نشان دهیم.

با توجه به نزدیک بودن نوروز ، مرکز به نگار برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و ازدحام ،افراد را بصورت جداگانه در یک تایم مشخص پذیرش نموده.

استفاده از لوازم یکبار مصرف شخصی واسپری های ضدعفونی ،استریل کردن هر دستگاه پس از انجام کار را در برنامه پرسنل خود الزامی کرده است.

تهیه شده توسط: صنایع غذایی آتا

موضوع الخبر: الأخبار العامة

اترك تعليقاً

سئو سایت مستر وب سئو
arAR