صنایع غذایی آتا-طبق اعلام وزارت بهداشت مصرف روزانه منابع غذایی سرشار از ویتامین C مثل گوجه فرنگی، سبزی و سالاد همراه با غذا.

( گوجه فرنگی ضد کرونا )

میوه‌های حاوی ویتامین C مثل پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین کیوی. و سبزی‌های دارای ویتامین C مثل انواع کلم، گل کلم، شلغم، فلفل سبز و فلفل دلمه

.

و یک عدد پرتقال یا دو عدد نارنگی، هویج و کدوحلوایی و سبزی‌های سبز تیره مثل:

اسفناج، برگ چغندر و برگ‌های تیره رنگ کاهو که از منابع خوب ویتامین A  هستند.


برای پیشگیری از ابتلا به بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف روزانه سه واحد از گروه سبزی‌ها (.به جز سبزی‌های نشاسته‌ایی) و حداقل ۲ واحد میوه توصیه می‌شود.

گوجه فرنگی ضد کرونا

اگر این روزها نگران ویروس کرونا هستید. و به دنبال روش‌های طبیعی برای مقابله با آن می‌گردید، از ویتامین c  غافل نشوید.

ویتامین c و کرونا دشمن هم هستند

.

و هر چه بدن شما قوی‌تر باشد، احتمال ابتلا به این ویروس مرموز کم‌تر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه سلامحققان باور دارند، مصرف ویتامین‌ها ممکن است به مقابله با ویروس کرونا کمک کند. و هنگام بروز اولیه بیماری منجر به بهبودی مبتلایان شود؛ با این حال بررسی‌های بیشتری در این زمینه باید انجام شود.

بهتر است بدانید که بزرگ‌ترین عامل پیشگیری از کرونا بالا بردن سیستم ایمنی بدن است. و همچنین یکی از عوامل پایین آمدن بازدهی سیستم ایمنی بدن ترس و استرس است. حتی مبتلایان به ویروس کرونا با افزایش قدرت ایمنی سریع‌تر به درمان کرونا می‌رسند.

حتما باید ویتامین C مورد نیاز بدن به صورت روزانه از طریق مواد غذایی به بدن شما برسد تا مقاوم و ضد کرونا شود. به طور مثال تا می‌توانید گوجه فرنگی بخورید!

در هنگام خرید روشن ترین رنگ قرمز گوجه فرنگی را انتخاب کنید. زیرا این نوع آنتی اکسیدان های بیشتری دارند. و حتما برای  پیشگیری بهتر از ابتلا به کرونا مصرف گوجه فرنگی  را در برنامه غذایی خود قرار دهید تا سلامت بمانید.

موضوع خبر: اخبار

پاسخی بگذارید

سئو سایت مستر وب سئو
fa_IRIR